Händelserik vecka

Jaa som ni kanske förstått så har min kusin varit här o min farbror, o idag va de dax att packa väskorna o åka hem igen! =/

Vi har ialf gjort massor med saker tsm =)
Mån-Tis då så va vi bara hemma o ja va i skolan..

image15 Trött?


Onsdag
Idag så tog vi de bara lungt, på eftermiddagen så drog min pappa o min farbror o fiska så ja o min mamma tog med oss Aleksa upp till tivolit, där han åkte lite karuseller. När vi kom hem så gjorde Aleksa o min mamma bullar,,hih lyckat!  dom va jätte goda'. Typ vid 9 gick ja o diana upp till majbrasan. Va där ett tag sen drog vi hem

Torsdag
Vakna typ vid halv 10, skiit trött men de gick inte att sova nå mer när ja hörde Aleksa prata redan vid 7 =P
Den dagen åkte vi till skansen, de va skiit kul o bara få umgås med honom, vi va där typ hela dagen vid 3 åkte vi till donken o käka. efter de hemgång.

Fredag
Ïdag så skulle vi åka till naturhistoriska riksmuseet. Vi åkte under eftermiddagen, runt halv 4. Gick typ runt där o kollade på alla möjliga djur o saker, va rätt så kul faktist. Efter att ha gått runt där i typ 3 timmar så började vi dra oss hemåt, min faster ringde mig o frågade om vi ville komma över på pannkakor, så vi satt oss i bilen o åkte till min faster  =). När vi kom hem satt vi på ngn film åt Aleksa o bara satt o snackade hela kvällen.

Lördag
Idag så vaknade ja också tidigt. när vi hade ätit frukost så åkte vi till steninge slott, gick runt där ett tag o sen hem för att Aleksa skulle sova lite under eftermiddagen. När Aleksa vakna så gick vi till min farmor. Efter att ha varit där ett tag så ville Aleksa ut o leka, så vi tog med honom ner till ankdammen. Men ni alla vet ju hur små barn är, han tröttnade ganska fort o nu så ville han ha glass, så vi gick till coop för att köpa glass!

Söndag
Chill dag igen, vaknade, åt frukost, lekte lite med Aleksa. Vi va typ bara hemma resten av dagen o umgicks med varann.


That's it..typ.
hoppas de va kul o läsa om min vecka med Aleksa.


                                                                                                      
image11image12

image9   image10

Så de va lite bilder från vår veckan, finns typ 200 till men kan inte ladda upp alla,hehe.


image19 Herrå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0