5 dagar kvar..

Nu ar jag tbx till kroatien, allt har varit perfekt, sol och bad var nog de basta, och att vara med mina kusiner, saknar de!!
Lagger upp bilder nar jag kommit hem, e for lat for de nu..

Fredag morgon ar det dax att aka hem. Men kanns som att de e dax for de nu, har varit har i en manad nu och nu saknar man att komma hem till sitt och sina vanner =) sa de ska faktist bli otroligt skont.!
Ska njuta nu dom sista dagarna, dom har sagt att de ska bli mega varmt, 38! Jag dor, de e foor varmt! Sa kommer nog aka o bada!

Hors mer under veckan!

Puss

Kommentarer
Postat av: J o s s a n

Då ska vi leka när du kommer hem ;)

2009-07-29 @ 19:38:05
URL: http://myrtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0