Ana och Aleksa!

Nu sitter jag vid vår datorn och har då åäö ;)

Idag så skulle egentligen bara min farfar komma på besök men han fick med sig min farbror,frun och mina kusiner.
Aleksa har vi träffat men inte Ana då hon föddes i November förra året =)
Snacka om att vi blev överaskade, gud hon är så himla söt och snäll, grät ingenting under hela dagen, helt kär i henne, detta gör att de är värt att åka på semester!!
haha dom åkte precis och vi ses igen på lördag då vi ska till bosnien ;)

Nu blir de städa lite här hemma sen får vi se!
Saknar er allihop!

Lite bilder på oss och tjejen..


Osminkad o allt, jaja den bjuder jag på ;)


Jag och Tina för nån vecka sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0