Intensivt

Idag sa jag hunnit med massor med saker, imorse kanske de inte blev sa mkt gjort eftersom jag bara satt pa ett cafe me mamma och degade,skont ialf,
Men efter att vi trottnat pa det sa tog vi en liten runda i affarerna, och ni alla vet vad ja tkr om det :P
Efter detta bokade vi tid hos frissan och de blev Tisdag eftermiddag, ska nog bara klippa mig, men innan ja aker hem sa bli de nog fargning, vet dock inte hur ja ska klippa mig, vill ha lite forandring, men vet inte hur, na tips?

Sedan blev de hemgang sen vid 7 tiden drog vi till en mataffar och handlade lite sen skulle vi egentligen ut ikvall men blev for lata for de sa nu ska bakar vi en kaka istallet ;)

Imorrn sa kmr min farfar pa besok en svang o da bli de nog grillning!

Hors =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0