Lätt deprimerad

Kollade nyss på vädret, o hoppas hela tiden på att de ska bli bättre väder, som sagt de e varmt men inte stekarvarmt :P
O på nyheterna så kan dom inte avgöra än när de kan vända mot varmare väder, känns som att de kmr bli en sista minuten när ja kommer hem om ja inte får nå sol o värme i kroatien ='(

Snackar mkt om vädret men de påvekar än mkt när man e utomlands, och vet att hemma så är de sommar på hög nivå,
Så ska försöka vara på topp och bara hoppas på de bästa för man blir lätt deprimerad utav detta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den e typ cp, tänkte se om jag kunde låna din gamla nokia tills jag får min iphone?:$, typ om jag kunde gå till dig när din faster är där och typ låna den och laddaren. annars kommer jag inte kunna messa med dig eller M för den delen heller haha, och då blir de inge skvaller till dig:( så de gynnar dig med:P

love you 2:D:D<3

2009-06-28 @ 23:41:07
Postat av: Tamara

haha du fuckade verkligen din telefon alltså :O

Jag vet inte vart min nokia e =/ den ligger nånstans i garderoberna i hallen...

Kan du inte låna av ngn annan så du ialf har en tel.? :S

2009-06-29 @ 11:17:08
URL: http://tamaramudric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0