Lite battre!

Pa tal om det igar sa ar vadret battre, och kan kanske till och med dumpa jeansen :P

Idag borjade dagen redan kl 9 med frukost, sedan ut pa stan lite..satt sedan och dega pa ett cafe.

Manniskor ar annorlunda har an i sverige, du blir sa van med det du har hemma, ett bra exemel ar nar man gar in i en affar. Har kollar alla som jobbar pa dig och fragar om du vill ha hjalp? och typ star bakom dig nar du kollar pa ngt, vilket ja kan garantera er ar jobbigt, man e ju van med att kunna ga in i en affar utan att ngn anns bryr sig. och en san lojlig grej stor mig...vill jag ha hjalp sa ber jag om det. Jag ar ingen manniska som vill ha sa mkt upparksamhet just drf gillar jag det inte.

Senare ikvall blir de nog ut pa en promenad sen far vi se vad kvallen for med sig.

Njut av det fina vadret nu ere javlar!! ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0