Sur...lr?

Har varit har i en dag och ar redan sur,irriterad,besviken, Och da fragar sig manniskor varfor, du ar ju utomlands?
For mig innebar utomlands fint vader och varmt.

Ena sekunden ar det varmt, och soligt, sen borjar det aska och spo regna!
Lamnade sverige i shorts och tog endast med mig ett par byxor,tankte da att jag behover ju inge mer, har anda ingen anvandning for dom..
Jora, idag blev de premiar for dom och de lar de bli i ngr dagar till.

Vill inte anns kolla sveriges vader da jag vet att de ar 28 och soligt.
De borde fan vanda snart, det ar ju varmt har men inte tillrakligt for att ha shorts pa sig.

Borjar bli trott nu och de blir nog laggdags och ngn timma, De ar sa att i detta hus ar mannikor vakna och kanske redan igang kl 8-9, nice!? NOT
Snacka om att ja saknar mitt rum och att sova till kl 11.

Skriver mer imorrn och hoppas pa liter battre vader ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: A

Hehe din semester har inte börjat bra ^^



Det vänder snart ska du se ;)



Ibland har man otur på semestern oxå ;) allt är inte bra :P



hare bra :)<3



2009-06-27 @ 00:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0